اینورترهای صنعتی دلتا با PLC داخلی

اینورترهای سری VFD C2000 و VFD C200 دارای PLC داخلی هستند، که امکان کاهش هزینه استفاده از PLC را دارند. این اینورترها برای برنامه نویسی از نرم افزار WPLSoft استفاده می کنند. پی ال سی داخلی مزیتی است که تعداد بسیار انگشت شماری از اینورترها دارای آن هستند.


سری VFD C200 در نوع تک فاز و سه فاز در بازار موجود است. سری VFD C2000 فقط در نوع سه فاز در بازار عرضه می‌شود و این مدل در حال حاضر پرفروش‌ترین نوع اینورترهای دلتاست که از کیفیت و قیمت مطلوبی نیز برخوردار است. اینورتر سری c2000 علاوه بر plc داخلی امکان راه اندازی سروو موتورها را داراست و در واقع امکان کار در مد پوزیشن را دارد.


اینورتر VFD C2000 دارای عملکردهای دقیق سرعت، گشتاور و کنترل موقعیت است که هم برای موتورهای سنکرون/آسنکرون بدون سنسور مناسب است. با ظرفیت اضافه بار بیشتر، محدوده قدرت اینورتر دلتا VFD C2000 می‌تواند تا 560 کیلو وات برسد. که بهترین عملکرد و پایداری را برای انواع کاربردهای سنگین و گشتاور ثابت، مانند: تولید، فرآوری، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، فلزات، فرآوری، لاستیک و پلاستیک، شهرداری و زیرساخت و سایر صنایع فراهم می‌کند.

منبع مقاله: راهنمای خرید انواع اینورتر صنعتی از نمایندگی دلتا در اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد